מעטפות/שקיות פלסטיות מניילון – איך לייצר לקוחות מרוצים?
הדואר בעידן האינטרנט והגלובליזציה
עידן האינטרנט והמיילים עשוי להטעות אותנו במחשבה כי תם עידן הדואר. אומנם אנשים לא שולחים מכתבים באותה תדירות כמו בעבר, אך עידן האינטרנט והגלובליזציה הביא איתו סוג חדש של דיוור. כיום אנשים רבים מזמינים מוצרים שונים מכל העולם. לא משנה אם מדובר בבגדים, אביזרי אלקטרוניקה, או אפילו שואב אבק. למעשה אנחנו יכולים לבחור איזה מוצר אנחנו רוצים לקנות, אפילו אם אינו משווק באופן מוסדר בארץ, שבה אנחנו גרים ובנוסף נוכל להוזיל משמעותית את העלויות בהזמנה ישירה מספק ולא באמצעות מתווכים. זאת הסיבה גם שאנשים רבים יותר עוסקים היום במשלוח חבילות (באמצעות אתרים כמו איביי ודומיו), מכיוון שיותר אנשים מסוגלים למכור את המוצרים שלהם ולסחור בצורה חופשית יותר בכל רחבי העולם.
מהן מעטפות למשלוח חבילות מניילון
כל מי ששלח אי פעם דואר בחייו מכיר את מעטפות הנייר, אשר מגיעות במבחר גדלים, ואת אריזות הקרטון השונות המשמשות כל מי שרוצה לשלוח מוצר כלשהו בדואר. לא משנה אם מדובר במכתב, קטלוג, מתנה או מוצר, נהיה חייבים לארוז את המוצר באופן מסויים, בטרם נשלח אותו בדרכו הארוכה אל יעדו. כיום ישנה דרך אחרת והיא מטעפות למשלוח חבילות מניילון. מעטפות מניילון הן אינן מוצר חדש, אך עד לא מזמן היו נחלתן הבלעדית של חברות בלדרות גדולות. היתרונות של מעטפות למשלוח חבילות מניילון הוא ברור וכוללים בתוכם את אלמנט העמידות, הדיסקרטיות ולא פחות חשוב את נושא השמירה על איכות הסביבה. כיום כל אחד, בין אם שולח מוצרים שלו דרך איביי, או במידה והוא בעל אתר לאופנת תינוקות, שמוכר את בגדיו בעיקר בצורה מקוונת, יכול לשלוח את המוצרים שלו בצורה יעילה ואיכותית יותר, גם באמצעות מעטפות מניילון, ממש כמו החברות הגדולות.
מעטפות למשלוח חבילות מניילון ללקוחות מרוצים
כל בעל עסק מצליח, ולא משנה מה תחום העיסוק שלו, יש לו מטרת על והיא לשמור על לקוחות מרוצים, שהיא מטרה לא פחות חשובה, מאשר השגת לקוחות פוטנציאלים חדשים. הדרך ליצירת לקוחות מרוצים היא פשוטה, ומורכבת ממוצר טוב וזהה להבטחה במעמד הקנייה ומשירות טוב. לעיתים השירות אפילו יותר חשוב מהמוצר, שכן לא מעט אנשים יוותרו גם על המוצר הטוב ביותר בקטגוריה של המוצרים אותם הם מחפשים, במידה והשירות של החברה המספקת את המוצר ידוע כלקוי. שירות ללקוח הוא מענה מהיר, יעיל, שליחת המוצר בזמן, חיוב תקין ועוד. לאלמנט המשלוח יש חשיבות גבוהה בהשארת רושם על הלקוח שלנו, שכן זהו השלב האחרון שיעבור הלקוח בתהליך הזמנת המוצר מאיתנו. משלוח שאינו תקין, אריזה פגומה, מוצר פגום ועוד, יכולים לקלקל את כל ההשקעה שלנו בתהליך המכירה ללקוח ואפילו לגרום לכך שלא יהיה מעוניין לרכוש מאיתנו בעתיד.